FANDOM

Witajcie, oto długo oczekiwany szósty odcinek programu. W tym odcinku będzie wielka rozpierducha. No to zaczynamy.

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 100:21

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

Gra Włatcy Móch: Wrzód na dópie to gra oparta na popularnych serialu. Wydawcą i twórcą tej gry jest Nikolas Gejms. Zobaczycie teraz, dlaczego nie warto wydać 49 złotych w błoto. Ale teraz oceny z neta dla późniejszego porównania:

Gry-online 1/10

Empik.com 2/5

Onet.pl 6/10

Więcej recenzji nie znalazłem, tylko zapowiedzi.

O, miła niespodzianka. W grze Włatcy Móch dostajemy nareszcie porządne opcje, czyli ustawienia grafiki, rozdzielczości, dźwięku i innych takich rzeczy. To dodaje tej grze malutkiego plusa do oceny końcowej. Ale o menu nie jest ten program.

Na pierwszy punkt widzenia to jest nawet dobra gra, ale gdy się w nią nie zagra. Wielkim minusem w tej grze są najprostsze zagadki, które nawet jedenastolatek i nawet młodsza osoba by bez problemu przeszła. Na przykład pierwsza zagadka z zniszczeniem kamery. Musimy zrobić procę, dzięki czemu rozwalimy to coś. Nawet nie musicie patrzeć w poradniki z Internetu, bo to takie proste, że aż niestety za proste. Tak naprawdę ja tą grę przeszedłem w 40 minut. Co to ma być?

dźwięk stworzenia procy z pociskiem

głos Czesia z gry: Czyś ty się ze sromem mózgami pozamieniał? Przecież cię ta stara pinda zje jak tam wejdziesz teraz!

Kolejnym minusem tej gry jest to, że jakbyśmy próbowali wszystko na wszystkim, to musimy słyszeć te same dialogi.

Teraz trochę o grafice. No nie jest ona najgorsza, ale najlepsza też nie. Producenci mówili, że grafika przypomina serial. Hmmmm… Nawet ten serial ma ładniejszą grafikę, niż to gówno. Grafika jest straszna i tyle. To, co denerwuje najbardziej, przynajmniej mnie, to szybkość animacji, chodzenia, robienia czegoś itp. A co do animacji, jest straszna. Oto przykład:

muzyka w tle: Sum 41 - Welcome to Hell

animacja i dźwięk wystrzału z procy

animacja brania gumy z majtek Andżeliki, słychać dźwięk gumy i krzyk dziewczyny

muzyka się kończy, z powrotem wkracza IVONA

W jednym miejscu mnie coś zaniepokoiło. Czy widzieliście elementy strzelanki w przygodówce? Jeśli nie, jesteście normalni, a jak tak, to graliście w tą grę.

kościotrup w podartym stroju wojskowym strzela najpierw do jednego, a potem do drugiego żołnierza, słychać dźwięk strzałów i konania, na ekranie pojawia się napis „Ale świetna animacja…”

Zapominałem powiedzieć o grywalności i trochę o audio. Grywalność jest zerowa, ponieważ wieje i zasysa nudą, i do tego jest krótka. Dla innych dobrze, dla innych źle. A co do głosach postaci – są średnie, a muzyka nie jest z serialu. Kolejnym minusem odstraszającym grę jest mimika mowy z głosem. Zobaczcie, w ogóle nie przypomina to mowy, tylko ruszanie jadaczką w górę i w dół.

Podsumowując, jeśli jesteś osobą, która jest ogromnym fanem Czesia i kupujecie wszystkie kubki, bluzki, gadżety itp., i jeśli chcesz w najgłupszy sposób wydać swoje 50 złotych, to proszę bardzo, śmiało kupujcie, ale ja się do takich osób nie zaliczaaam.

Poprzedni
Limbo of the Lost
Transkrypt odcinka (Seria 1)
Włatcy Móch: Wrzód na dópie
Następny
Terrorist Takedown: Tajne Operacje