FANDOM

Witam w siódmym odcinku programu. Ten odcinek, jak pewno pamiętacie, będzie o wspaniałej żalowej grze Terrorist Tejktałn: Tajne Operacje. Miłego oglądania!

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 100:21

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

Twórcą gry Terrorist Tejktałn jest Siti Interaktiw, czyli twórca też innych kaszanek. Baj te łej, już robią lepsze gry. Tajne Operacje, po wyglądzie map, jest dokładnie taka sama jak w Terrorist Tejktałn: Wojna w Kolumbii. Niestety, nie mam skrinów do pokazania. Teraz czas na oceny z neta.

Gry-online 7/10

Łolhalla.pl 6/10

o2.pl 6.5/10

gery.pl 2/10

Oto menu tej gry. To kolejna gra, która ma w opcjach ustawienie dźwięku, grafiki, sterowania. Jest też „wczytaj grę”. Jedynym minusem rozdzielczości to, że najwyższa to 1280 na 960 i nie ma panoramy. Ale dość teraz o opcjach, bierzmy się za całą grę.

Widzimy na samym początku słabą grafikę, dobre dźwięki broni, ale teraz chcemy zobaczyć inteligencję naszych wrogów.

fragment gameplayu, BartekGM strzela kilka razy z pistoletu, następnie zabija wroga za drugim strzałem ze snajperki

Świetni są, naprawdę. Można ich zabić bez utraty zdrowia. Możemy więc poudawać Rambo i napierdalać, ale tak nic nam się nie stanie, więc co to ma być?

przez następne parę sekund Bartek strzela do wroga

O, patrzcie, prawie umarłem! Tam jest wróg, ciekawe, czy przeżyję. w tym momencie gracz zabija wroga, na ekranie pojawia się „0_o” O LOL, nawet ułamka zdrowia mi nie zabrał. Super słaba inteligencja wrogów. Teraz widzimy na minimapce, że tutaj jest coś bardzo zielonego, ciekawe, co to jest?

dźwięk winylu

Czy w jakiejś innej strzelance w dżungli, na przykład Krysis, była jakaś wielka ściana, która nie pozwala ci przejść? Na pewno nie.

Teraz zajmiemy się ubogim interfejsem. W prawym dolnym rogu jest amunicja danej broni i nasze zdrowie, a w lewym dolnym rogu minimapka pokazująca teren, i uwaga, przeciwników. A po co się pokazuje przeciwników w tej grze? Nie wiem.

Kolejnym minusem tej gry jest bardzo częste zapisywanie. Co dwie, trzy minuty naszej drogi pokazuje się napis „Zapisywanie…” i przez to tracimy czas. Co jest do cholery? W prawdziwych FPSach zapisywanie jest co 10 minut, a w tej? Bez komentarza.

Patrzcie na to, nie strzelam do niego pociskami, a on sam umiera.

Chciałbym też zwrócić uwagę na na ragdolle jak umierają. Wytyfy, co to ma być, „Chrześcijanin tańczy” w wersji demonstracyjnej? Ale żal.

muzyka - „Chrześcijanin tańczy” bpa Antoniego Długosza, na ekranie animacja ragdolla puszczana od początku do końca i z powrotem do początku (wróg upada 4 razy i „wstaje” 3 razy), na jednej klatce napis „BREK DENS LOLZ!”, potem do końca napis „nie jestem fanem tej piosenki jak coś :>”; po tej scenie muzyka się kończy

Teraz pokażę jaki zadżubisty jest w tej grze nóż.

animacja ataku nożem, na ekranie pojawia się „0_o”

Teraz zobaczycie jak w tej grze wybucha granat i jak się go rzuca.

animacja rzutu trzema granatami, w momencie wybuchu pierwszego z nich pojawia się napis „Ale świetny wybuch…”

Po prościuteńkiej walce z naszymi wrogami pojawia się komunikat „Odmawiam, Vector 2! To by było samobójstwo, zrozumiałeś?” Coooooooooo? Samobójstwo? Jak mi nawet ułamka zdrowia nie zabrali, a ten mówi mi, że samobójstwo. OMG razy milion 500 100 900.

Najdziwniejsze jest w tej grze to, jak umieramy. Zobaczcie na to.

Microsoft Sam z Windows XP, wypowiedziana kwestia pojawia się na ekranie: O, jakie ładne chmureczki i las!!!

Czas na podsumowanie tej gry. Słaba grafika, dobre audio, słabiutka grywalność. Ładowanieee, ragdolle, inteligencja wrogów, mapy z „Wojny z Kolumbii”, długość i inne wady. A jaki jest plus? Szybko się instaluje i usuwa. Teraz czas na oceny cząsteczkowe.

Poprzedni
Włatcy Móch: Wrzód na dópie
Transkrypt odcinka (Seria 1)
Terrorist Takedown: Tajne Operacje
Następny
Airborne Troops