FANDOM

Witajcie w kolejnym odcinku programu. Dzisiaj zrecenzuję naprawdę żałosną grę o taksówkach czyli Super Taxi Driver 2006.

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 100:21

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

Gra Super taxi driver 2006 to Bardzo słaby symulator taksówkarza. twórcą tej żałosnej gry jest tim 6 który zasłynął z takich szitów jak Manhattan Chase FSR taxi 3 itp. w grze Jesteśmy pod dziwnym mieście i wieziemy ludzi do miejsc czasem oprócz wiezienia jest walka taksówkarzy która jest bardzo prosta, AI wroga jest bardzo słabe. teraz czas na oceny z neta.

Niestety nie znalazłem więcej recenzji tej gry tylko skriny, dema itp.

oto meni tej gry. Jest resum gejm czyli kontynuacja, nowa gra Multiplayer który w żadnym stopniu nie przypomina go, to zwykła kampania, w opcjach możemy zmienić jakość grafiki, rozdzielczość, muzykę, dźwięk itp. nawet na najwyższych detalach jakość grafiki roz*ierdala na maksa, oczywiście żart. W meni są też napisy i wyjście

Gdy wybierzemy nową grę, mamy do wyboru jedną z trzech postaci - dwie fajne laski i owłosionego murzyna który choruje na mózg. Oczywiście, te postacie, niczym się nie różnią. Szkoda.

OMG, patrzcie na to, kwadratowe kaczki WTF. Po wyborze naszego bohatera pokazuje nam się film-tutorial który niczego nas nie uczy tylko jeszcze bardziej wkurza bo trwa 5 minut i nie da się go anulować.

teraz o hadzie gry w lewym górnym rogu jest zebrana kasa ilość pieniędzy którą wygraliśmy we wszystkich misjach a pod nim strzałka, która pokazuje gdzie mamy się udać. w prawym górnym rogu jest czas do końca misji. w lewym dolnym rogu jest licznik prędkości obrażenia samochodów i licznik nitra. w prawym dolnym rogu jest mini mapka, ilość pieniędzy którą mamy zebrać w misji. Ale teraz o grafice, która jest zjebana. modele samochodów są ohydne i ciągle się powtarzają, modele naszych klientów też są okropne i w ogóle nie przypominają ludzi. tekstury są bardzo słabe, widać że twórcy nie przyłożyli się do tej gry. Jedyna rzecz, która ma bardzo ładną grafikę to plakaty na chodnikach. Po prostu grafika jest G Ó W N I A N A.

Kolejną dziwną rzeczą w tej chorej grze jest fizyka lub jej brak. Czy w prawdziwym życiu zdarzyło by się to: prezentacja i to? prezentacja a nawet to: prezentacja. Oczywiście że nieeee. Niech spie*dalają z tą fizyką na drzewo prostować banany a nie tworzyć żałosne gry. Co dwie misje mamy taki jakby wyścig taksówek, czyli kto pierwszy dorwie klienta, ty czy twój wróg. A wróg jest bardzo prosty, nawet jak mu dacie wygrać to i tak nie dotrze do miejsca pozostawienia klienta. Nawet można odbić waląc w samochód wroga naszego klienta w ostatniej sekundzie i wygrać.

Teraz powiem wam o audio. W tej grze nie ma w ogóle muzyki, co pogarsza ocenę audio. Szkoda, że nie dali bo fajnie byłoby posłuchać jakieś fajne kawałki ale z drugiej strony to dobrze, bo jak znam tim 6 to by dodało jakieś okropne ruskie disko polo lub dziadowy hip hop. Odgłosy aut nie są udane, ponieważ nasz samochód wydaje chore dźwięki, ale posłuchajcie tego sami.

prezentacja

Teraz o cenie gry. Kosztuje ona aż 20 zł. Dlaczego aż, ponieważ inne kaszanki kosztują 5 lub 10 złotych a nie aż dwie dychy. Więc to, kolejny minus ale z drugiej strony tańsze niż Włatcy Móch: Wrzód na dópie.

A teraz czas na podsumowanie tego ścierwa. Gra Super Taxi Driver 2006 jest bardzo słabą grą. Grafika jest żałosna, widać że twórcy w ogóle się nie postarali. Fizyka w tej grze nie istnieje, nie ma w ogóle grawitacji w tej grze. Gdy walniesz w samochód to leci na 5 kilometrów. Wyścigi taksówek są bardzo proste, nie ma muzyki, a dźwięk samochodu można przełknąć. Teraz czas na oceny końcowe:

Poprzedni
Detektyw Rutkowski Is Back
Transkrypt odcinka (Seria 1)
Super Taxi Driver 2006
Następny
Specnaz 2