FANDOM

Tym razem bez opisu. Czas na reckę.

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 100:21

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

[nazwa gry wymawiana syntezatorem dostępnym w windows XP]

gówno gówno gówno gówno gówno kurwa to kurewskie gówno jest. Ta gra jest najgorszą grą o stantach. Jakbyś zobaczył wymagania, to - o ja pierdole. Tak byś powiedział o tym gównie. Ale dobra, pokażę Ci wymagania. O, o ja pierdoleee. Dość już bluzgów. Czas teraz na inne info. Producentem jest Valu soft odpowiedzialna za znaną serię gier 18 wheel of stil.

uruchomienie gry

efekt dźwiękowy what da fuck

powtórka

efekt dźwiękowy scream nooo

Teraz aby zacząć grę, należy sobie zrobić nowy login. Mój to Twoja stara trze ziemniaki nosem. Oczywista oczywistość, w opcjach nie mamy zbyt wiele do roboty, tylko jak zawsze ściszyć muzę.

Teraz wam pokażę rodzaje naszych super-mega-hiper popierdolonych aut którymi nie da się jezdzić. A tutaj trzeba zastopować. Co to są za trolle? Czyżby samochody dzieci neo? Bez komentarza. Ale teraz pokaże wam, jak się nie da jeździć motorkiem.

gameplay

Dobra, teraz już wiecie czym nie warto jeździć w SSS. Dobra, teraz wezmę traka. Aleee wolno jeździ a jak skręca to driftuje. Ale to nic. Muszę przeżyć. Ciekawostka: w tej grze nie liczą się stanty tylko monetki do zbierania. Czyżby platformówka skrzyżowana z stantówką? No comments.

Aha, jeszcze jedno. W tej grze jest 16 tras. Z czego dwie ostatnie są zablokownae. Trzeba przejsć pozostałe 14 wkurwiających tras. Tylko dla masochistów. Dobra teraz czas na ostatnią trasę a potem na podsumowanie.

Podsumowując, gra jest brzydka. Dźwięk jest dziwny, na przykład:

kolejna powtórka z splash screena

Kolejnym minusem jest fizyka, grywalność a raczej jej brak, punkty zamiast stantów i ten wnerwiające wślizgi. Za chwilę oceny c z cząsteczowe. Ale najpierw zobaczcie jeszcze ostatni gameplay z tej gry.

Poprzedni
Maluch Racer 2
Transkrypt odcinka (Seria 1)
Super Stunt Spectacular
Następny
Big Rigs