FANDOM

Pierwszy odcinek „Anomalii gotowanych na parze” został poświęcony grze Trucker, a ściślej ujmując procesowi instalacji tego produktu na Steamie.

OpisEdytuj

Na początku przed omówieniem wspomniano o tym że seria jest improwizowana oraz wymieniono „dokonania” firmy Play-Publishing na Steam Greenlight. Po tym rozpoczęło się omawianie Truckera, przed odpaleniem gry był pokazany gameplay w raz z krótkim opisem na czym ta gra polega.

Kuriozum - czyli sedno programuEdytuj

Trucker na Steam jest słynny z sposobu inicjacji. Przy pobraniu gry (około 250 MB) zamiast otrzymać wszystkie niezbędne pliki by odpalić ten tytuł… dostajemy zapętlony oraz źle skonfigurowany instalator.

  • Domyślną lokalizacją instalacji gry nie jest folder Steama, ale %ProgramFiles%\Mirage Interactive\Trucker (domyślnie w Windowsie 32-bitowym %ProgramFiles%=C:\Program Files)
  • Przy ustawieniu w instalatorze lokalizacji, gdzie powinna być zainstalowana gra na Steamie (czyli domyślnie folder ze Steamem\steamapps\common\Trucker), wyskakuje błąd podczas instalacji, ponieważ plik wykonywalny… ma tę samą nazwę co instalator.

Po tym błędzie pokazano sposób na „zainstalowanie gry” (czyt. „wyrzucenie” Truckera do kosza i skopiowanie wszystkich plików na Steam).

Na końcu opowiedziano historię o Bambino Rally 3, którego miniaturka Steam nawiązuje do Maluch Racera 2. Jej morał był taki, że nie warto pokazywać growych niewypałów z przeszłości.

CiekawostkiEdytuj

  • Wersja Steam Truckera ma gorszą grafikę niż oryginalne wydanie.
  • Czas spędzony na instalacji jest wliczony jako czas spędzony w grze (co uniemożliwia jej zwrot).