FANDOM

Siema i od razu na początku przepraszam, że w tamtym odcinku nie było oceny z neta, ale w tym odcinku na pewno będzie, ale koniec owijania w bawełnę; limbo of the lost to najgorsza gra wszech czasów, po prostu jest wielki plagiat. Zapraszam do megarecenzji! Tak, nie przesłyszeliście się. A więc 3, 2, 1 i start.

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 100:21

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

Limbo of the lost jest nagorszą przygodówką wszech czasów, którą trzyosobowa grupa plagiaterów przygotowywała przez ponad 10 lat i przez te 10 lat zrobili tego plagiaterskiego potwora. Naszą rolą jest bycie przeznaczeniem kapitana Benjamina Bricksa, który bada zakamarki twierdzy zagubionych dusz, a co do Majestic Studios: oto oni. Jedyni ludzie na Ziemi, którzy są pizdami w grach komputerowych. Tak, a jak być pizdą w komputerowej branży? Oto miniporadnik:

  1. Hej ludziska! wypuśćmy dziadową grę! Zdobędziemy sławę!
  2. Ojojojoj! Ktoś się od nas czepi, że niby coś plagiatujemy!
  3. O niee! Coraz więcej zażaleń od innych!!!
  4. I znowu to samo! I znowu my, plagiaterzy?!
  5. O, O! To już po nas!!! A potem wiadomo, co się stało...
  6. To już jest koniec!

    .

Ale już koniec gadania, czas na gameplay.

Hell March

głos z menu limbo

O! Co to do jasnej cholery było i co jest z menu? Nie ma opcji i jest zerżnięte z gry Lord of The Rings. Zobaczcie na własne oczy.

A to co? Nie pamiętacie tego z innej gry? To wam przypomnę.

I patrzcie. Nawet pasek z gry World of Warcraft jest w cudzysłowiu zapożyczony. Plagiatarskie żmije.

dialogi z gry

Właśnie tak! To jest takie wkurzające. Bardzo długie i bezsensowne dialogi, które w sposób najgłupszy odpychają gracza od kupna gry, a przecież jest wycofana ze sprzedaży. Dobrze, bo to jeden, wielki plagiat. A teraz pokażę, jak znaleźć ozdobienia z Diablo II.

No i proszę, kolejna rzecz znowu zapożyczona. Kiedy się to skończy?

Kolejnym z wielu minusów to kulawa animacja i brzydka grafika, ale to jeszcze jest nie najgorsze. Wyjdę z tej celi i zobaczycie coś przerażającego, ale to nie potwór.

pomieszczenie z Return To Castle Wolfenstein

Pewnie też pamiętacie tego diabełka prosto wyciętego z filmu sok z żuka. Oto porównania. Prawda, że jest identyczny? Ale to jeszcze nie koniec wkurzających plagiatów.

Pokazanie kolejnych plagiatów

Czas na plagiaterską listę.

Lista plagiatów.

Dobra. teraz wam pokażę jaka dziadowa animacja jest w tej grze. Teraz na przykład pociągnę dźwignię. Zobaczymy, co się stanie.

Bohater ciągnie dźwignię

O Nieeeee! Co to kurwa było?!

Za chwilę wam pokażę jeszcze gorszy dowód żałosności tej gry. Pokażę fragment filmiku Aleksa312123 o nazwie Empty Pot. Zobaczcie sami.

fragment filmu Empty Pot

Ale to żalowa gra, już chcę skończyć.

niski głos: Nieeee. Ja to powiem kiedy koniec i kiedy początek. Buahahaha.

A kim ty jesteś?

niski głos i Hell March w tle: Buahahaha niszczę cię moim laserem śmierci.

Dobra. Nigdy nie rozwalałem nikogo laserem, ale jestem do tego kurna zmuszony.

zniszczenie niskiego głosu

A więc czas na podsumowanie. Gra limbo of the lost jest jak hmmmm… kanapka z gównem. Dlaczego? Ponieważ ta gra to gówno, a kromka to wszystkie skradzione rzeczy z dobrych gier przez majestic studios. Teraz czas na oceny cząsteczkowe, a później na bonus.

Poprzedni
Big Rigs
Transkrypt odcinka (Seria 1)
Limbo of the Lost
Następny
Włatcy Móch: Wrzód na dópie