FANDOM

Seria 1Edytuj

Lp. Gry Data premiery długość News
1 Fire with a riot
Viriax
Iconclasts
12 sierpnia 2011 5:48 Snapshot
2 Ninja senki
Ranger
Don't go alone
23 czerwca 2011 5:51 Spelunky
Limbo
Magic
3 Don't lose your head
Beacon
Infernal Edge
25 grudnia 2011 4:29 Dustforce
4 Of light and shadow
A mother's inferno
A story about my uncle
31 sierpnia 2012 4:56 Humble bundle
5 You Have To Win The Game
Deepfall Dungeon
Happy Little Murder Friends
16 lutego 2013 7:06 The Vashining of Ethan Carter
6 Rotational
Headblaster
Zzzz-Zzzz-Zzzz
30 sierpnia 2013 10:00 Rotational

Na małą kieszeń:
BeamNG.drive

7 Thelemite
Spy Trouble
Frolicking Furballs Safari Resort 9999
Baddas vs Hipsters
Chrismas Shotgun Defense
24 sierpnia 2015 12:30
KONIEC Oficjalnie ogłoszenie porzucenia serii 29 sierpnia 2017

PorzucenieEdytuj

Dzisiaj (29.08.2017), wraz z opubikowaniem czołówki "Gier, o których nie słyszeliście" chciałbym oficjalnie ogłosić zawieszenie tej serii bądź jak kto woli porzucenie. Tą informacją podzieliłem się co prawda już wcześniej z Patronami (2 sierpnia), ale dzisiaj znalazłem czas by wreszcie ogłosić to bardziej publicznie. Uznałem, że ta seria odstaje jakościowo od tego co znajduje się aktualnie na moim kanale i trochę spychała go w dół, ale po kolei. Jako że jako na początku 2011 roku wkręciłem się w nurt gier niezależnych i zauważyłem że istnieje dość spory deficyt filmów opierających się na tych mniejszych produkcjach (zwłaszcza freeware) postanowiłem wyjść z inicjatywą i stworzyć "Gry, o których nie słyszeliście", w której promowałbym te bardziej wartościowe produkcje w dodatku te darmowe. Choć wówczas Steam rozwijał się prężnie i indyków było co nie miara, to znalezienie przyzwoitej gry stworzonej w pojedynkę wiązało się z przegrzebywaniem różnych blogów agregujących dostępne w Internecie pozycji. Postanowiłem się poświęcić i wygrzebywać z tej masy produkcje te najbardziej intrygujące. Intencje były słuszne, ale wraz z kolejnymi odcinkami zauważałem, że wszystko zaczęło w zastraszającym tempie ociekać w marazmie. Próbowałem eksperymentować by format ten był bardziej strawny, mniej mdły, ale wszystko kończyło się niepowodzeniem. Nawet renesans w postaci dodania głosu w czwartym odcinku nie potrafił tchnąć w serię drugiego życia i sprawić, że będzie ona tak rozrywkowa jak moja sztandarowa seria z syntezatorem mowy. Lata mijały, ja czułem się coraz bardziej niezadowolony z tej serii, aż wreszcie wpadłem na genialny pomysł. Obróciłem format do góry nogami. Zamiast prezentować (bo to recenzją nie było) trzy odkopane z indiebloga wytwory jednoosobowych studiów, postanowiłem dokonywać przeglądu danych osobistości, ich najciekawszych projektów i tego czym się teraz zajmują. I choć odcinek o Sosie Sosowskim został odebrany najcieplej ze wszystkich siedmiu odcinków GOKNS to nadal czułem w sobie, że to nie była ta jakość jakiej chciałem. W kolejnym odcinku, który miał się pojawić kilka miesięcy po poprzednim miałem zająć się inną sylwetką indiedevu - Cactusem odpowiedzialnym chociażby za kultowe Hotline Miami. Miałem sporo materiału, a twórczość była Jonatana była naprawdę nietypowa, więc odcinek powinien sam się pisać, prawda? Niestety, odcinek ten był dla mnie prawdziwą zmorą. Nie potrafiłem się za niego w żaden sposób zająć. Próbowałem ugryźć temat z każdej strony by dostarczyć naprawdę interesujący materiał, ale wszystko to jak krew w piach. Nie mogłem ubrać tego w zabawne fatałaszki. Zdaje sobie sprawę, że GOKNS miał być z założenia serią informacyjną, ale ten brak charakteru GOKNS naprawdę mnie dobijał. Dlatego więc chciałbym wszem i wobec zakomunikować, że ósmy odcinek "Gier, o których nie słyszeliście" nigdy się nie pojawi. Moja misja promowania niezależnych produkcji jednak nie kończy się w tym momencie, zawsze będę wspierać tę gałąź rynku, czy to za sprawą recenzji bądź nowej serii, która zajmie się tym tematem lepiej niż nieszczęsne "Gry, o których nie słyszeliście".