FANDOM

Dzień dobry i witam w czwartym odcinku mojego programu. W tym odcinku będzie najgorsza gra o ciężarówkach, czyli big rigs.

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

Najgorsze Gry Wszechczasów - INTRO 1

Twórcą gry big rigs jest firma GameMill publishing. Na szczęście ta firma zrobiła tylko jedną grę o ciężarówkach i nie ma sequela tego krapa.

Meni tej gry prezentuje się zajebiście, oczywiście w ironicznym znaczeniu. W opcjach nie mamy wiele do robot. Hmmm, ciekawe kiedy znajdę grę w której mamy coś do roboty?

W grze są teoretycznie cztery samochody, które różnią się tylko teksturą i dwie ostatnie nie działają, przynajmniej na moim kompie, po prostu go windows zwala.

Tak samo jest z trasami, ostatnia nie działa tylko przenosi nas do pulpitu.

Na początku jazdy słyszymy - tak, nic nie słychać i nie ma żadnego dźwięku w tej grze. Ale czekajcie, dlaczego nasz wróg stoi i się nie rusza? W jednej trasie znalazłem chorego buga. Po prostu sami zobaczcie

[demonstracja, muzyczka]

kolejny błąd to to, że jak jedziemy na wstecznym to o dziwo jedziemy 30 razy szybciej niż normalnie. Patrzcie: [demonstracja, muzyka z rangersów] *Napiss: O nie! Moje oczy!*.

O M G, patrzcie jak jadę. Ale to nie koniec niespodzianek. Zaraz wam coś dziwnego pokaże.

No taka przyczepność do gór i tras tylko w grze big rigs. Ale mam dla was też dziwnego suprajsa. Trasa nigdy się nie kończy i jedziemy dalej i widzimy jak nasza ciężarówka dziwnie się zachowuje. Łot de fak, widzieliście to? Nosz kurde, mam dość tej gry. Jest głupia, bez sensu i nierealistyczna. Dobra, zaraz wychodzę.

Zapomniałem się zająć w menu highscorem oraz creditsem. Dziwne, w highscore nic nie ma, chyba wiemy dlaczego. I ten credits też ubogi. I Dobrze. Możecie od razu skończyć grę lub recenzję klikając quit.

No i koniec tego krótkiego odcinka. Podsumowując: nie ma dźwięku, słaba grafa oraz bardzo niska grywalność. Polecam wszystkim tym, którzy lubią kaszanki.

Poprzedni
Super Stunt Spectacular
Transkrypt odcinka (Seria 1)
Big Rigs
Następny
Limbo of the Lost